Ariston brine o Vašoj budućnosti
Svake godine, milijuni korisnika širom svijeta biraju proizvode Ariston. Iz tog neizmjernog povjerenja proizlazi značajan rezultat: brend koji odgovorno zadovoljava potrebe korisnika poštujući njegove zahtjeve za udobnošću, dobrobiti i sigurnosti.
Visoka učinkovitost u svim uvjetima
Na performanse uređaja utječu klimatski uvjeti zone i tip sustava gdje je bojler instaliran: da bi se osigurale iste pogodnosti za sve klijente širom svijeta, Ariston bojleri projektirani su kako bi osigurali visoku učinkovitost pri svim uvjetima…
Uz jedinstveni dizajn, male veličine i nove značajke, Ariston električni bojleri su sada još više učinkoviti i jednostavniji za korištenje.
Bojleri Ariston VELIS perjanica su u paleti električnih grijalica za zagrijavanje tople potrošne vode talijanskog proizvođača Ariston S.p.a.
Električni bojler ARISTON VELIS EVO 80.
PAMETNE FUNKCIJE električnog bojlera Ariston Velis Evo
- Dvostruka struktura spremnika i brzo grijanje: tuš spreman u 50 minuta.
- Pametni zaslon za jednostavno upravljanje temperaturom uz obavijest o dostupnosti prvog tuširanja.
- Super tiho grijanje vode.
KVALITETA I SIGURNOST električnog bojlera Ariston Velis Evo
- ABS 2.0 sigurnosni sustav u slučaju kvara energetskog ili vodenog sustava
- Dvostruki spremnik emajliran titanijem za veću trajnost
DIZAJN električnog bojlera Ariston Velis Evo
- Ušteda prostora: samo 27 cm dubine
- Fleksibilna montaža (vertikalna ili horizontalna)
- Završni sloj čisto bijele boje koji pristaje kupaonskom namještaju
- Talijanski dizajn
Trenutno nema recenzija za ovaj proizvod.
Uvjeti dostave
Naručena roba dostavlja se do ulaza u stambeni objekt.
Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu.
Roba se dostavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem prijevozničke tvrtke.
Rok isporuke je unutar 3 radna dana, a rok počinje od trenutka kad Centar M d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu ili autorizacija kreditnih kartica bude odobrena.
Status pošiljke može se pratiti u rubrici "Moj profil"
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni artiklom, isti možete zamijeniti za nešto drugo ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka artikla
Da biste ostvarili ovo pravo, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljki te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate.
Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je artikl koju ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan artikl.
Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona 040/847-525 ili putem maila
[email protected] .
Kupac bi prilikom javljanja trebo znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.